dimecres, 5 de març del 2014

Bon dia

M'agradaria explicar el perquè d'aquest bloc, i  per què estic tan il·lusionada amb el petit projecte.

Il·lustració de Paula Bonet
Des de ben petita m'ha agradat llegir. També he passat grans moments escoltant música, sobretot a l'adolescència i quan em vaig independitzar de casa els pares. El cinema, el teatre, el circ... també m'apassionen, malgrat amb la feina i la maternitat costa trobar espais per tots aquests plaers. Ara disposo d'alguns moments per retrobar-me amb ells, i m'agradaria desar-los tots com si fossin un petit tresor. Certament, sempre he lamentat els estralls que fa l'oblit, on cauen algunes lectures que en algun moment havia considerat vitals o alguns espectacles que m'han fet viure les emocions més intenses. Amb aquesta finalitat, la de conservar en la memòria lectures, pel·lícules, espectacles i cançons, i no pas la de fer-ne les ressenyes, neix aquest bloc, que suposo que amb el pas del temps m'agradarà rellegir. Som-hi, doncs!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada